14 mai 2011

Altar - dupa 20 de ani

Data de 13 mai -  vineri - a placut multora..
asa ca in Cluj aveai de ales din cel putin 4 concerte ( ParazitiiParov Stelar, Vunk si Altar ) 
de astea stiam eu..poate mai erau)
sigur este un pic si vina mea..pentru situatia asta..prea multe genuri..
in fine,
am mers la Altar -  ca doar ascultandu-i pe ei mi-am petrecut copilaria!





In deschidere au cantat cei de la Hungry for Heaven




care au reusit sa incinga foarte bine un public ce parea sa fi venit incalzit de acasa.





Canicula am vrut , canicula am avut! doar ca trebuia sa merg la concert pentru asta.





Atmosfera incendiara la concertul aniversar Altar
sunet foarte bun,
chitara aia canta fix pe gustul sufletului meu!- mi-au spus mai tarziu prietenii cat costa..
eh ... talentul sigur nu poate fi cumparat!






Nu are sens sa mai comentez despre tobar .. pentru ca se stie ca este unul dintre instrumentistii mei preferati





O seara caracterizata de
public numeros si pus pe distractie,
invitati de marca si
un Irish Music Pub plin , cum nu l-am mai vazut de mult...
Pe scurt spus: un concerte FOARTE reusit!





PS: Pentru vlajganii de 2 metrii care stateau in fata mea..si hai sa zicem..ca eu sunt totusi inalta.. dar cu fetele alea de 1.50 ce aveti mai! dragilor?!
Sigur daca stati in spatele uneia de 1.50,  va ia SI aerul SI sunetul SI nici nu mai vedeti nimic!!!
Rusinica!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu