14 mai 2011

Cu degetele la plimbare

Iata ca astazi , am avut ocazia sa-mi scot degetele la plimbare- in aer liber - pentru prima oara anul acesta
si am reusit sa ajung la TIMAF..


...dupa ce ieri am tras chiulul si am ratat exact ce vroiam sa aud..normal, nu?
Am auzit de trupa Maya de muuuultt..ma tachinau prietenii zicand ca mi-am facut trupa..
data viitoare...nu ii mai ratez


Lume multa, multa, multa..
oameni de toate felurile adunati in cadul aceluiasi eveniment 
ce se tolerau unii pe ceilalti
asa un sentiment de liniste mi-a fost dat de asta..


Poate exista pace in lume,
daca: cocalari, punkeri, huligani, emo, rockeri, tigani, unguri, romani, mancatori de mici, rozatori de porumb, pitzi, neintelese, modele, grase...si toti ceilalti ce au semnat condica de prezenta se pot tolera!


Mi-au fost dragi cei de la Chilli Family 
poate si datorita sentimentului meu de pace..nu stiu..

Au fost oarecum ok si cei de la Sonichouse pentru cei care asculta genul acesta...



Iar premiul pentru surpriza serii 
si cea mai potrivita tinuta de scena
se duce la.....dum , dum  , dum , dum


Nu comentez Grasu XXL pentru ca si numele imi provoaca dezgust 
si nu vreau sa-mi irosesc pacea pe nimic.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu