22 mai 2011

Cu serpisorii prin padure

Am propus si eu un picnic..la soare..
O mica investigare pe net si poc in masina.


Mi-am luat sandalele si costumul de baie 
convinsa ca am sa stau sa ma prajesc la soare,
fara sa fac nimic altceva 
si am sa uit de raceala tampita ce m-a prins.


Normal ca am ajuns langa un rau de munte si ca nu s-au dovedit foarte utile sandalele mele..
la capitolul coborat/urcat prin padure,
nu prea stiam noi exact unde ajungem, stiam doar ce am vrea sa fie :D


Am gasit un mic triunghi de pietre inconjurat de rau ..
un fel de insulita intr-un mic luminis
Foarte relaxant era sunetul apei..


Din ce ofera Clujul la capitolul distractie
la doar 40 de minute de mers cu masina de oras!
Oamenii astia sunt nebuni daca stau vreo zi in casa!


Pare a fi facuta in alta tara poza asta , nu ?
Desi zona este vizitata de turisti mai mult iarna si vara peisajul este superb
si ofera multe variante de relaxare.



O raza de soare va trimit azi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu