5 mai 2011

Despre bun simt

Prea mult bun simt strica!?
Bunul simt este overrated sau doar prost inteles de anumite persoane?
Care este limita fina 
pe care nu ar trebui sa o trecem?
Si cand treci din bun simt in frica sau timiditate?
Intrebari dubioase pe care mi le pun doar eu? - Nu as prea crede


 Cred ca esti prea de treaba cand nu vorbesti ... sa nu cumva sa deranjezi
Cand atingi cu bunul simt..
lista poate continua.
Dar nu scriu aici pentru a da raspunsuri nimanui.
Atat. Cateodata nu e bine sa taci!


Sunt sigura ca nu e deloc bine sa fi nesimtit si doar tu vei avea de pierdut
daca alegi sa fi asa..
intrebarea mea persista..
limita?
echilibru?


Adevarul e undeva la mijloc!
Si multi ar trebui sa si-l caute
Pentru ca multi , foarte multi
nu sunt multumiti.


Nici eu nu inteleg ce am scris :)))
 psihiatru / psiholog ??

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu