25 mai 2011

"Iubitul meu din tinerete"

Oare-mi citeste cineva blogul 
care sa nu cunoasca mica - mare obsesie ?



Pentru ca ar fi cu totul nedrept ca acest lucru atat de aproape de sufletul 
si mintea mea sa ramana ascuns cuiva 
-mor de ras scriind asta-
in fine, eu ma amuz SI daca mai citeste cineva pana la sfarsitul proiectului va primii un premiu.
Va prezint asadar obsesia:


Combinatia ideala
o voce care-mi excita celulele ..si nu ma refer la alea din urechi;
e simpatic, e slabut;
din ce am citit scris de el si gandea foarte ok
parea ca te-ar tine ocupata
O mare problema!- omul e cam..mort..
Si tot imi place- asta este din capitolul " Cat de bolnava pot sa fiu"
raspunsul iminent este "destul de"
insa ToT va place de mine!
:P



Azi a fost pentru mine ziua Nirvana.
Fara niciun fel de motiv!

Ps : o ultima melodie de la Nirvana azi
preferata lui.
Cum se face la artistii astia ca niciodata preferata lor nu este si preferata publicului..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu