11 mai 2011

Restaurante unde manaci bine in Cluj-Napoca

Scriu asta pentru ca nu poti manca bine in prea multe locuri in orasul asta..
pentru ca am testat multe restaurante
si nu prea merita sa incerci ceva nou aici..
ardelenii gatesc gras, necondimentat si pur si simplu fara gust- parerea mea...

Pe locul 1 am sa pun Bistro Viena

un local foarte fain si cald din centrul pietonal
unde sunt doar specialitati vieneze- dupa cum ne anunta si numele..
specialitati foarte gustoase ..
de exemplu costitele picante sunt extraordinare
si spun asta eu .. eu care mananc carne de porc o data pe an.
Deci chiar merita.

Pe locul 2 "Toskana" din Piata Marasti

un loc mai ciudatel..
o terasa ce se inchide iarna cu geamuri uriase.. aflata la primul etaj 
chiar langa statia de autobuz.
Aici gama de mancaruri este foarte variata si pur si simplu delicioasa!


Pe locul 3 
este "4 Amici"


 specific italian si tot prin centrul orasului.
Aveti grija cat comandati aici pentru ca portiile sunt pentru vikingi adevarati.

sper sa se mai deschida si altele...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu