24 mai 2011

Rituale

Dimineata : dush + lotiune de corp = love
piele fina fina si parfumata


Azi m-am trezit cu chef de rasfat asa ca: sa inceapta imbunatatirea! :)))
Orice fata arata mai bine ingrijita !



 Incep cu mainile pentru ca dureaza cel mai mult -
oja nu se usuca niciodata atat de repede cum se spune in reclame...
Traseul de urmat : pielite, pila, intaritor, oja
apoi oja la picioare
Stadiu 1 - Complete


Urmeaza un mini pensat - intotdeauna mai gasesc eu cate un fir
Singurul par de pe fata trebuie sa fie in sprancene.
logic, nu?
Stadiul 2 - Complete


Apoi Clerasil - nu mai sunt adolescenta dar tenul meu nu stie inca asta :))))
Masca pentru fata
am o preferata cu namol - e puternic detoxifianta si ma amuza sa am pielea albastra pana se usuca


Sfat pentru piele uscata pe maini - folositi masca asta si pe ele ,
apoi Neutrogena si puteti fi modele pentru inele or smth - dar sa nu deviez foarte mult 


Imi mai dau pe fata cu ceai de musetel , zeama de portocale sau cu vreo crema usor hidratanta pe care nu o las sa intre in totalitate in piele
nu vreau piele grasa.
Stadiul 3 - Complete
GATA!
Nu e nevoie de mai mult.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu