3 mai 2011

Rotting Christ

Iata ca a venit si concertul ..
asteptam de mult timp
sa ii vad.

Cum am pus piciorul in bar impresia despre "crasma" asta s-a schimbat..
mai fusesem la concerte acolo
si nu stiam la ce sa ma astept... cam fancy pentru gusturile mele....
Sa zicem ca o multime de pletosi in negru schimba pespectiva
si brusc am regretat ca nu mi-am pus aparatul
foto in geanta.





De Profundis -  nu comentez muzica
nu e treaba mea
insa la capitolul imagine parca am privit niste Backstreet Boys bolnavi
cam asta se intampla cand folosesti pantalonii de piele 
pe post de uniforma...
si-ti mai si sta rau in ei.





Dark End -  dupa ce am ras putin de nume
- app.voi la ce va ganditi cand auziti numele asta? -
au inceput si baietii sa cante
foarte ok dealtfel desi putin cam prea tare...
ciudat sa privesti un baietel cu fatza de papusica cu bocanci mai mari si grei decat el
si codite a la Andree 
ce canta cu o coroana de spini din sarma pe cap..sau printr-un cearsaf plin de vopsea rosie.
De asta pe unele trupe nu vreau sa le vad.





Daylight Misery -  hmm 
aici a inceput treaba serioasa
si se vede ca ordinea de pe scena este intr-adevar bine stabilita.





Omnium Gatherum -  nu mai pot fi rea
chiar nu am nimic de comentat. 
Ireprosabil - Parerea mea!





a meritat cu siguranta asteptarea
s-a vazut clar ca toti erau acolo pentru ei
si populatia chiar s-a miscat...





Personal am reusit sa-mi fac cercelul din nas sa zboare liber,
sa lovesc un malau de 2 metrii in stomac
si sa primesc o pana
din manuta vocalului in manutza mea :D





Au fost foarte tari si exact cum ma asteptam ,
am plecat la sfarsitul concertului foarte multumita !





Regrete pentru cei care nu au ajuns, nu era de ratat.


* Multumesc Horatiu Hidosh ca m-ai lasat sa-ti schinjuiesc pozele dupa bunul plac

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu