9 iunie 2011

Primul "excelent" - Hermano

Un planset de copil intr-o ghena
sau un pui de pisica?
Cat de bun trebuie sa fie un film 
incat sa stai in ploaie , pentru a vedea finalul?


Nu mi-am pus problema asta pana astazi si culmea,
nu m-am gandit nicio secunda sa plec.
Nimeni nu a plecat.
Si nu au ratat un film realizat cu sprijinul Unicef, cu un sfarsit traumatizant.



Povestea a doi frati- Daniel si Julio - ce impartasesc acelasi vis,
acela de a devenii jucatori de fotbal profesionisti...
- a impresionat pe toata lumea.


Baietii trec prin multe...
iar ghetoul ii influenteaza foarte diferit in dezvoltarea personala,
cu toate acestea sunt frati adevarat - se iubesc si se urasc
si transmit emotiile lor privitorilor.


Marcel Rasquin a facut cu siguranta o treaba foarte buna cu acest film
si m-a facut sa ofer primul meu "excelent" pentru premiul publicului.
Sunt sigura ca vom mai auzi de omul acesta.


Am avut parte si de un mini-interviu la final,
in cadrul caruia am aflat cu stupoare ca nu toate personajele din film sunt jucate de actori profesionisti
-Julio spre exemplu, nu are pregatire in domeniu,
iar Dani - este actor de teatru .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu