8 iunie 2011

Ursus evolution 25 iunie

Cine credea ca se va termina distractia dupa Zilele orasului si TIFF 
in Cluj mana sus!
Ei bine! Nu aveti dreptate!
Pe 25 iunie avem iar parte de ceva - cam comercial- dar cu potential
Sub sloganul " Traieste evolutia muzicii romanesti" 
Ursus ne invita la concerte.



UPDATE 19.06.2011
Cei de la Ursus fac cinste cu bere!
Tot ce trebuie sa faceti este sa ii gasiti pe Facebook si sa apasati butonul "URSUS face cinste"
Ii puteti accesa dand clik aici
Puteti vizualiza evenimentul creat de acestia aici
Ora este 17
Ne vedem acolo!

7 comentarii:

  1. Salut poti sa imi spui si mei udne va avea loc te rog?

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  3. In Cluj va fi in Piata Unirii,in perioada 25-26 iunie si vor canta trupele : Cargo, Parazitii, Grasu XXL, Suie Paparude, Luna Amara, Puya, Iris si Zdob si Zdub.

    Ps; Daca esti asa destept ,
    te rog sa inveti sa folosesti internetul,
    sa inveti sa vorbesti normal
    si sa te semnezi!

    Daca nu ai coeficientul normal de inteligenta , te rog evita citesti acest blog,
    pentru ca nu vei pricepe nimic!

    Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  4. Initial am dat din nou pe ursus.Eu iti spun ieri am dat pe ursus si nu era scris nimic despre eveniment decat ca va avea loc acuma lo adaptat si scrie unde dar nu scrie si ora la care incepe is curios si eu zimi si mie ora la care incepe.

    RăspundețiȘtergere
  5. Programul Ursus Evolution http://www.ursus.ro/evolution/program-cluj.html

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna stii cumva daca accesul la concerte este gratuit? mersi.

    RăspundețiȘtergere