8 iulie 2011

Black is back

Hehe !
gata! sunt bruneta iar.
Oricum am reusit de data aceasta sa am parul altfel aproape un an.



Ramane de vazut
cat ma tine negru tura asta.
Ultima oara am pastrat aceasta culoare din clasa a 9a pana in 2008...vreo 8 ani asa


apoi am testat un mov
ca doar este culoarea mea preferata


nu am ratat ocazia de a ma face si blonda...
ma rog..suvite blonde


si ceva saten roscatel dragut..
dar care iesise oarecum...portocaliu..
mult prea portocaliu la a 2 a vopsire


asa ca am revenit la negru.
cea mai simpla modalitate de a ava parul perfect.
Stiu ca probabil nu va pasa deloc din ce am scris aici, dar nici mie nu-mi pasa de ce va pasa voua.
:))))))
ataat inspiratie am avut astazi
sincer..e foarte greu sa faci un blog pe zi!
cine nu crede, sa incerce ;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu