31 iulie 2011

Cele mai bune desene animate

Iata un mic top al desenelor mele preferate :D
Episoadele cu Speedy Gonzales
se afla sus-sus in top.
Nici macar prajiturile pregatite de mama mea nu ma "dezlipeau" de la ele..


Urmeaza foarte aproape Tom & Jerry
Ce am mai ras uitandu-ma la aceste episoade..pacat ca nu se mai fac desene animate atat de bune!


3. Bugs Bunny
de departe cel mai tare iepure care exista!
Aveti grija cu sonorul.. pentru ca se aude foarte tare episodul acesta.



4. Road Runner
sincer, la astea ma uitam initial pentru ca ii placeau fratelui meu..nu aveam rabdare sa vad ceva ce stiu cum se termina..asa..clar.
Dupa ani si ani surpriza! Iata ca l-a prins!
O mai fi fost buna friptura aia dupa atata alergat?
:))



4. Daffy Duck
era timpul si pentru ceva "pasari" si ce  poate fi mai tare decat o rata neagra?
hmm...un corb? -
nu gandeam atat de departe la varsta aia ;))



5. Tweety

si se mai mirau ai meu ca am avut ca pet un porumbel pana prin clasa a 4a , 
cand a fugit dupa porumbite..
asta a fost "suvenirul" pe care l-am vrut de la bunicii de la tara.



Vizionare placuta! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu