18 iulie 2011

Harry Potter

Dupa ce am citit primul volum din seria Harry Potter m-am indragostit ideea acestei carti,
iar de la al 4-lea am fost mirata de maturitatea de care dadeau dovada atat personajele 
cat si scriitoarea - este o diferenta notabila
foarte usor de sesizat.. un stil mult mai .."copt"


Am vazut apoi si toate ecranizarile acestor carti
si sincer 
chiar nu mi-a placut ultimul..
nici nu stiam ca se va face o continuare.
Oricum povestea era foarte ciuntita iar color corection-ul acela...
nu a fost deloc pe placul meu.
Motiv pentru care m-am simtit cu adevarat instigata sa merg la film :)) la noul film
Iata trailerul ...
poate vreti si voi sa vedeti pentru ca acesta chair merita.



Nu am de gand sa va stric filmul
Tot ce pot spune este ca merita vazut 3D
insa daca ar fi sa am de ales daca sa mai citesc carte o data sau sa vad filmul inca o data
as miza pe carte.
Oricum
Vizionare placuta!

Un comentariu:

  1. Dar sincer nu stiu daca va mai aparea de curand o asemenea opera epica de curand, aceste volume de carti si serii de filme au batut orice audienta orice record in boxoffice-uri si toate cele. Bravo autoarei actorilor si regizorilor

    RăspundețiȘtergere