31 iulie 2011

Perdele

Perdele, perdele si iar perdele..
cu totii ne amintim de perdelele bunicii..super albe si apretate..cu model cu flori mari si urate...
De ce oamenii astia care inchiriaza apartamente nu gandesc destul incat sa dea jos asa ceva?
pentru ca astea..uratesc, nu ajuta si nu infrumuseteaza deloc
si nu sunt la bunica 
deci nu-mi amintesc partile frumoase ale copilariei.


Moda se schimba pentru orice si modeleaza gusturile generatiilor
sau generatiile se nasc cu gusturi diferite..
oricum ar fi, este clar ca astazi m-am ocupat de perdele.



Pedele dragute si colorate
care aduc un aer mai proaspat camerei..
nu greoi ca cele albe..
Era de asteptat sa am perdele mov nu? ;)))
Pret destul de mare..insa le pot muta peste tot pana ma plictisesc de ele..
aproximativ 200 de lei anul trecut.


Iar in bucatarie..
camera in care ma simt tot timpul inutila..am ales albastru
Are sens, nu?
Pe acestea le-am luat de la Bamboo, am avut de nevoie de 3 bucati pentru un geam
50lei/set.
Deci daca aveti nevoie de perdele trebuie sa stiti ca pretul este destul de ridicat
iar la majoritatea magazinelor dureaza 2-3 zile coaserea lor.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu