23 august 2011

Amintiri din copilarie

Intr-un oras mic este sau era (?)
 foarte greu sa nu te plictisesti deoarece nu sunt prea multe lucruri pe care le puteai face...
-probabil internetul mai rezolva problema-



Si cum in fiecare toamna la mine in orasel venea balciul...
ca-mi placea, ca nu-mi placea..




cum altceva nu prea era de facut mergeam...
macar de vreo 2 ori cu bunicii la gratar
iar apoi la cumparat de oale( ce frumos este sa alegi farfurii colorate),
o data cu parintii si cu prietenii sau cu fratele meu...
si am ramas astfel cu multe amintiri din locuri asemanatoare celui in care am fost zilele trecute.




Am fost foarte placut surprinsa de primul balci fara manele la care am pus vreodata piciorul.
Asa relaxant a fost sa aud muzica normala...ma rog..normala..gen radio.


Am gasit o chestie..cu distractie extrema..
un ciocan urias ce te tine cu capul in jos si te roteste in ambele sensuri pana nu mai stii de tine.


Eu cu Mikey.
Mikey pe tricou, Mikey  langa mine

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu