25 august 2011

Atentie la magazinele online


Dupa cum stie toata lumea, din pacate sau din fericire...clar din pacate de data aceasta...
imi petrec mult timp pe internet.
Asa ca am ajuns si pe siteul www.silver4you.ro
si cum de mult timp imi doream un colier cu pandantiv mare
si am mai cumparat de pe internet de multe ori 
fara probleme,
am vrut colierul asta cu piatra verde...pentru ca negru mai am cate ceva
(cumparate NU de pe internet)


mare greseala sa vrei sa cumperi ceva de aici!
Chiar daca pozele si descrierea iti fac cu ochiul, singurul lucru pe care il pot spune este sa stai linistit!
Colierul care a venit are pandantiv de aproape 2 cm in loc de 4,
este foarte murdar..argintul este atat de murdar incat se vede praful in interior(clik pe poza pentru detaliu),
arata atat de bine incat nu m-am obosit sa-l deschid.
Iar motivatia pentru dimensiune a fost ca nu se schimba tot timpul descrierile la reinnoirea stocului.
Lamentabil nu?
Foarte tare sa cumperi asa ceva..ma intreb oare nu ar trebui sa fie diferenta de pret intre un colier cu pandantiv de 4 cm si unul de aproape 2 cm?? in fine..se pare ca sunt eu proasta.
Trist este ca am impresia ca treaba a fost facuta intentionat, deoarece poza cu cel verde a fost scoasa la cateva ore dupa comanda de pe internet.
Chiar ma miram ca exista in Romania atata eficienta.


Produsul care vine acasa nu este acela din poza de pe site si mai mult ai toate sansele 
ca dimensiunile sa varieze...
eu inteleg ca acolo este scris aproximativ, insa de la aproape 2 la aproximativ 4 e cale lunga.
Cam astea sunt probleme..a..sa nu uit sa va povestesc.
Eu am facut comanda prin telefon si am cerut asigurari ca pandantivul cu piatra are 4 cm
-pentru ca am mai cumparat de pe internet...si asta-mi doream-
deci nici asta nu va paote ajuta prea mult.
Mi-au trimis si carti de vizita..eventul sa-ii recomand mai departe , 
asa ca exact asta am sa fac.
Cat despre certificatul asta de conformitate...clar este argint si piatra este ce trebuia sa fie ..insa
nu doar de asta tine conformitatea deoarece produsul nu este conform cu prezentarea sau poza respectiva.


Si cum la noi romanii trebuie intotdeauna si o cireasa pe tort,
acum nu mi se mai raspunde la telefon.
Daca ai prieteni care stau mult pe internet si sunt tentati sa cumpere de aici, atentioneaza-i!

Va asigur dragilor ca asta va fi cel mai promovat blog al meu de pana acum.

Pentru ca vorba sloganului "Romania va creste prin bun simt si responsabilitate",
insa va creste doar daca exista bun simt si responsabilitate de toate partile.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu