2 august 2011

In vizita la medicina muncii

Astazi am fost in vizita la medicina muncii,
normal ca nu am putut face poze acolo..insa va pot povesti putin...cat de "romani" suntem in toate.
Din clipa in care pui piciorul in spital..sau ce o fi ala
te pocnesc romanismele in cap.

Dovada nr1 : desi era plin de oameni... exista,  in mod normal , o receptionera care sta degeaba.

Dovada 2: trebuie sa te vada 3 medici si niciunul nu-ti face mai nimic;

primul medic - varsta a 3ea, obezitate..vine si imi ia tensiunea;
completeaza o foaie intreaga



medicul nr 2- tinerica, cu voce de matza, asculta cu stetoscopul;
completeaza o foaie intreaga,plus un registru.



medicul 3- maxim 30 de ani...si totusi iti tasteaza-cu 2 degete si foarte concentrata-
 numele pe tastatura ei, la care se uita de parca ar putea exploda si ucide toata lumea
si pe care sunt lipite hartiute pe fiecare butonas in parte
cu..literele!(!!!!!)
Zice:-Raicu?
eu zic: DA..
sarmana astepta defapt sa ii spun tot numele pentru a nu-si ridica privirea...
Daca doamne fereste trebuia completeze o foaie intreaga pe calculator..stateam acolo pana maine.



Dovada nr 3 : o doamna asistenta se face ca aduna gunoiul..in care se afla un singur pahar cu 20% apa...
pe care il ridica scarbita..si in loc sa puna apa la florile de langa ea..
iese tacticoasa, traversand toata incaperea
si il arunca afara..cu acelasi gesturi marete cu care tarancile de demult, scuturau firimiturile peste prag.



Dovada nr 4: in timp ce stateam acolo..un domn care avea nevoie de 2 analize afla cu stupoare ca trebuie sa vina de 2 ori, sa plateasca de 2 ori pentru ca nu i se pot face 2 analize in aceiasi zi...
si nu va inchipuiti ca ii trebuia cine stie ce analiza complicata..



Dovada nr 5: cerem factura...
atatttt!!!
pentru a face o factura , preocupata receptionera, 
cobora si urca si iar coboara si urca scarile pana la etajul 2..
se invarteste prin incapere de vreo 2 ori ..ca doar asa e fain si 
abia dupa aceea se trezeste sa se priponeasca la calculator si sa scrie si ea cu cele 2 degete utile ale omului factura..
Daca un medic nu poate scrie 3 cuvine cu mai mult de 2 degete...de ce ar trebui sa stie cineva sa scrie altfel?

Greu la noi!!

3 comentarii:

  1. Chiar azi am fost si eu la medic...a fost oribilll!!!!!Am stat 3 ore juma la coada pt o radiografie.

    RăspundețiȘtergere
  2. eu cu medicii sunt cea mai patita.... cand ma duc la controlul lunar stau in spital de dimineata pana pe la pranz..... cu toate ca platesc tot.....

    sa nu mai zic ca ar tb sa imi iau medicamentele gratuit...si este o mafie in farmacii..... de mereu tb sa le iau pe sub mana... cu bani....

    si analizele pt boala mea tot gratuite ar tb sa fie si le platesc lunar si p-alea.... in fine...

    RăspundețiȘtergere
  3. Interesanta experienta, dar nu peste tot stau la fel lucrurile.

    RăspundețiȘtergere