11 august 2011

O tinuta pe luna

Din proiectul necunoscut: O tinuta pe luna
Daca te intrebi cum sa faci pentru a avea dulapul plin cu "bunatati"
e cazul
sa-ti povestesc despre varianta mea...
Asa am ajuns sa am suficiente rochii in sifonier incat sa pot purta cate una in fiecare zi 
si sa nu repet rochia timp 1 luna si jumatate...
adica vreo 50 de rochii de zi...
-pentru ca mai am si pentru  concerte, cateva-
Asta este numele proiectului insa cel mai bine este sa aloci o suna pentru a completa tinuta lunar,
trebuie sa fie o suma care nu te va incura , pentru care nu trebuie sa faci eforturi.

Luna aceasta tinuta pin-up. Nu credeam ca am sa cmpar vreodata o rochie care..practic adauga mult volum pe solduri si pe sani..insa cum arata talia...dragut!clar!



Singura regula este sa fie o tinuta in totalitate noua care sa ti placa cel mai mult din toata garderoba..
si asta lunar. 
Cauta prin magazine,
sau gaseste pe internet si cumpara in magazin(dupa ce ai probat),
nu uita de reducerile din august
si nu incerca sa trisezi!! Pentru ca daca alegi mai multe lucruri de suma respectiva este posibil sa nu alegi exact ce haine iti plac cel mai mult..ci preturile care-ti place cel mai mult ;)
Vanatoare placuta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu