28 august 2011

Picnic sau restaurant?

Din seria de facut vara.
Picnic sau restaurant?- aceasta este intrebarea.
Natural sau artificial chiar si la munte?


Iata cum a inceput dilema...
ne-am oprit, in munti, la cateava guri de aer mai curat si ceva mai rece
in speranta ca vom putea sa si mancam ceva...


La popasul Poiana Sarata peisajul era superb cu foarte multa veredeata :X
insa restaurantul era din acela comunist, cu fete de masa ce fusesera candva albe
si cu ospatarite batrane si grase...si nepolicitcoase...
colac peste pupaza..linistea era risipita de muzica pentru coca-coca...
si mirosea a usturoi in ultimul hal..( eu nu suport usturoiul).


Oamenii astia...
Asa ca m-am rezumat la cateva poze, frumoase-nu puteau iesi altfel-
iar apoi am plecat in cautarea unui loc potrvit pentru un picnic in natura, departe de muzica si civilizate..
ca doar de asta vrei la munte, sau nu?


Iata ce am gasit.
Un loc perfect, cu apa curata, limpede si rece ca gheata chiar si pe canicula,
unde nu vezi pe nimeni si asculti doar sunetele naturii.
Acest loc a devenit unul dintre preferatele mele.
E perfect!



Pentru cei care vor sa arunce un ochi,
se afla la mai putin de un km de popasul respectiv,
se vede de pe drum o mica intrare intre copaci - pe dreapta cum mergi dinspre Poiana Sarata spre Targu Secuiesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu