30 septembrie 2011

Decapitated


Concertul a fost deschide cei de la Malpraxis, trupa mai mica si destul de recenta
am aprecizat ca s-au gandit sa aiba o imagine in spate pe scena si nu au lasat sa ruleze reclame la voia intamplarii...


Au urmat apoi ce de la 13Rituals care au incantat publicul atat cu muzica lor cat si cu prezenta scenica inconfundabila-fie ca este vorba despre sarituri si miscari, 
fie ca este vorba despre haine...amuzante.


La cei de la Spiritual Ravishment sunetul a fost impecabil,
iar publicul i-a primit foarte bine
mai ales ca nu au mai avut concerte in Cluj de multicel.


Decapitated mi-au placut, bineinteles.
Pe scurt, ca nu imi place sa vorbesc prea mult,
am avut parte de inca o seara reusita.


Imi pare rau pentru cei care nu au reusit sa ajunga!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu