12 septembrie 2011

Sighisoara


Cum fiecare drum trebuie sa fie o bucurie si fiecare bucurie trebuie sa fie completa,
pe drumul spre tabara castigata (va povestesc eu maine sa fac si poze :D),
am zis sa revizitez orasul cetate 
pe care nu l-am vazut de 5 ani si am oprit 
in Sighisoara.


In mod surprinzator arata mult mai bine cetatea
 fara multitudinea de rockeri..care obisnuiau sa vina la festivalul medieval.
Mai draguta cetatea fara marea de pet-uri in care am innotat pentru a pleca acum 5 ani de aici.


De stiut despre Sighisoara este ca prima atestare documentara dateaza din 1.280,
centrul orasului medieval din Sighisoara este inscris in
 Patrimoniu Cultural Unesco iar aici puteti asista la 4 festivaluri diferite foarte interesante 


Februarie- festival de Blues
Iunie- festival de Film
Iulie- festival Medieval
Septembrie- festival de Fanfara



Bine mai este sa te plimbi!
Sighisoara ma face sa ma simt domnita!
;)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu