13 noiembrie 2011

Indigo Restaurant


Era si cazul sa ma ispiteasca
 si altceva in afara de aripioarele picante de la KFC cand merg in Iulius.
Cum se poate descrie mancarea de la Indigo? - o nebunie.
Papilele tale gustative o vor lua razna si vor da o petrecere de bucurie la care tu esti cel care trebuie sa se simta cel mai bine. Iti spun sigur ca nu vei regreata.
Nu mai mancasem mancare indiana insa ma atragea inca de pe cand vedeam
 la tv diverse emisiuni (pe Travel&Living).


Am vrut sa testez cat mai multe din bunatatile de acolo asa ca am luat meniul cel mai mare
 (din pacate nu am retinut cum se numeste insa va pot spune ca pretul este 22,99 de lei 
si ca 2 persoane se satura lejer din el)
Meni vine la tavita cu mai multe compartimente si cuprinde 
orez cu sofran, 
legume cu curry(cred ca sunt la gratar-morcov, conopida, brocoli si cartof), 
mazare cu sos rosu usor picant si cubulete de branza(acesta este felul meu preferat),
naut cu sos de rosii - cred,(delicios),
un fel de tzatziki (fara usturoi),
desert din apa de trandafiri - are o textura incredibila..la exterior este crocant iar in interior este zemos
si foarte aromat. -  este si varianta cu carne, eu am optat pentru vegetarian.


Nu uita sa gusti data viitoare cand ajungi in mall sau viziteaza siteul restaurantului si comanda acasa  ;)
Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu