25 noiembrie 2011

Povesti din spitalele romanesti

Povestea incepe cu bube si pete rosii care ma mancau.
Primul drum a fost la cabinetul medical pentru studenti, pentru ca nu am medic de familie in Cluj...
dupa ce am intrat in spitalul care gazduieste si acest cabinet
a trebuit sa strabatem holuri intortocheata
in timp ce toti cei pe care ii intrebam in ce parte tebuie sa merg se uitau la mine de parca sunt retardata
 pentru ca pun aceasta intrebare. In fine, asta a fost oricum cea mai mica problema.
La cabinetul medical era o singura persoana 
dupa care am asteptat 10 minute pentru a se uita medicul la mine 30 de secunde
si a ma trimite la alt spital (fara sa imi faca bineinteles nimic).


La spitalul de boli infectioase din Cluj Napoca
am strabatut alte culoare intortocheate 
(parca sunt realizate in ciuda oricarei gandiri logice cladirile astea vechi!).
Aici de la urgenta m-au trimis la ambulatoriu, de la ambulatoriu la urgenta, unde am asteptat 3 ore 
timp in care mi se facea si mai rau...
Tin sa precizez ca din cele 3 ore pe care le-am petrecut pe scaunul ala, jumatate din timp
doamna doctor nu era acolo... nu ajunsese inca... cum ei nu ii era rau 
ca oamenilor care o asteptau ca prostii,
probabil a putut sa isi faca somnul de frumusete.


Intr-un final am intrat la consult...
unde a urmat o serie nesfarsitat de prostie administrativa si medicala!
Orice dar numai bolnav sa nu fi in tara asta de rahat!
Pana gasesc ei o solutie, esti mort.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu