25 noiembrie 2011

Prostia ca medicament

Prostia nr 1 : urgentele sunt dupa ora 14 (ceasul era 13 cand am intrat la consult),
cei de la cabinetul scoalar nu-mi dadusera trimitere,
trebuie sa platesti consultul (50 lei), bineinteles nu fara comentariile de rigoare...din pare medicului.
Nicaieri nu scria acest program...
Deci aveti grija sa va imbolnaviti dupa ora 14, da? Ne-am inteles? Altfel va va comenta doctorita nef*&*


Prostia nr 2: Consultul a constat in a-mi copia datele din buletin si a se uita la mine 30 de secunde
(incep sa cred ca asta este timpul standard)
fara sa ma atinga! si sa ma cheme luni la recoltat probe pentru analize
Si eu pana atunci ce sa fac? - Ia paracetamol.
Pana la urma, tot o farmacista mi-a facut "reteta"


Prostia nr 3 : m-am imbolnavit miercuri si am mers la medic joi.
Deci aveti grija sa va imbolnaviti lunea altfel suferiti pana lunea urmatoare.


Prostia nr 4 : la recoltat analize am asteptat inca 3 ore...
si dupa ce am stat la coada pentru a recolta sange si secretie din gat (ah , sa nu omit sa va spun, ca nu stiam ce analize urmeaza sa fac, nu s-a obosit nimeni sa-mi spuna... probabil trebuia sa stiu),
a trebuia sa stau la alta coada pentru a-mi face raze la plamani.



Prostia nr 5 : Rezultate analizelor trebuiau sa fie gata a 2 a zi (deci marti), marti am mers sa iau analizele...
Bineinteles ca este o placere sa te dai cu taxiul cand te simti ca dracu!!!
si ghici ce? nu erau gata! dar nu mi s-a spus asta,  nu, nu nu!
mi s-au pus in brate 2 harti fara sa mi se spuna nimic!
dupa telefoane pe la medici cunoscuti aflu ca acele harti sunt rezultatele de la exudat si de la analizele la sange,
nu de la rubeola (care era cel mai important de stiut...pentru ca este contagioasa),
nici macar razele de la plamani nu erau gata ! wtf! cum, nu? alea nu sunt gata pe loc?


Prostia nr 6 : Revin la spital pentru a cere lamuriri despre celelalte rezultate
Mi se pune in brate un numar de telefon, sa sun vineri sa aflu
PS: teoretic rubeola ar trebui sa treaca pana vineri!


Prostia nr 7 : Este vineri, sun la acel numar de telefon...
ghici ce? nu raspunde nimeni! dupa 30 de minute de insistat, raspunde o raraita precizand ca
nu le merg calculatoarele si nu se pot uita la rezultatele analizelor! sa revin luni.


Concluzia:
 bolile in tara asta sunt vindecate cu prostie.
Iar hobbyul preferat al sistemul medical romanesc este sa se mire cum de nu trec bolile pacientilor!
Sa ma mai mir ca nici acum nu sunt bine?
Mai are sens?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu