21 noiembrie 2011

The Silver Shine


Pe principiul mai bine mai tarziu decat niciodata,
m-am gandit sa va povestesc despre cum a  fost la concertul celor de la The Silver Shine ce a avut loc in
Zorki Off Record pe data de 15 noiembrie 2011; 
dupa cum se vede si din poze a fost...cel putin deosebit.
Asa ca am reusit sa zambesc de vreo 2 ori si sa si dansez putin desi imi era foarte rau...
si am si poze care dovedesc asta realizate de cei de la Cluj Life. :d


The Silver Shine - trupa ce a reusit acest record, a fost infiinta in Budapesta in 2004 si s-a aflat pentru
 a 2-a oara la Cluj, de aceasta data promovand cel de-al 2 lea album - "Saint or Sinner".
Ca stil muzical nu as putea definii ceea ce am auzit...mai inteligent de atat:
un amestec de rock'n'roll cu punk si psycho
pe care mi l-a definit google-ul (geniul atotstiutor) ca rockabilly.
Una peste alta va pot spune despre acest concert ca a meritat cu adevarat iesirea
si ar fi meritat-o pentru oricine este de parere ca un concert este mai simpatic
 intr-un spatiu mai micut si mai intim, pentru iubitorii de distractie
si pentru oricine este interesat de ceva mai..altfel.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu