5 noiembrie 2011

Zmeiada spatiala



Am sa incep aceasta postare in stilul caracteristic - cel anapoda, bineinteles.
De aceasta data, am sa incep cu sfarsitul. In primul rand pentru ca este important de stiut de catre anumiti omuleti, ca spectacolul despre care va povestesc - si care a reusit sa ma faca sa rad in hohote- urmeaza
sa fie jucat si in Iasi (pentru detalii clik pe afisul de mai sus) si in Brasov (11noiembrie 2011, va descurcati voi cu googleul pentru detalii).
Acestea fiind spuse sa va lamuresc de ce mi-a placut atat de mult spectacolul acesta...


Seara a inceput interesant; cu creierul meu care nu s-a obosit sa inteleaga ca daca pe sarmanul afis 
scrie Zorki, nu este neparat vorba despre barul in care ies mereu (Zorkie off the record)...
noroc ca scaunele si mesele de pe scena din Off Record mi-au dat de banuit
si ca gura de bere m-a luminat sa incerc sa urc scarile...
nu de alta, dar mi-ar fi parut rau sa pierd asa ceva.
Am prins ultima masa libera, dupa ce ajunsesem "teoretic" cu o ora inainte :)) - doar eu pot..stiu asta.


Daca te bate gandul sa iesi din casa
cel mai simplu ar fi sa te pun sa-ti raspunzi la cateva intrebari;
 Daca raspunsul este tau "da" la majoritatea, nu se poate sa ratezi spectacolul acesta.
 Iti place sa razi?
Iti plac basmele? Dar teatrul modern?
 Citeai cand erai mai mic/a basme cu zmei si Cosanzene?
 Vrei sa vezi ceva de calitate si sa te relaxezi cu adevarat? 
 Iti plac fetele? Iti plac proiectiile? dar ilustratiile bine facute?
..ei bine, piesa asta le cuprinde pe toate si ceva in plus - mult talent.


Cele 3 doctorite - Diana Buluga, Ingrid Robu, Raluca Lupan
 - absovente ale Facultatii de Teatru si Film din Cluj-Napoca,
ne introduc in anatomia, istoria si comportamentul diferitelor specii de zmei.
Piesa este un amalgam de folclor romanesc invaluit de clisee modificate, zmeificate 
sau cum vrei voi sa le spuneti.
In plus, este plina de umor;
 iar in completarea interpretarii de calitate vine proiectia ilustratiilor cu diferite specii de zmei.
 Acestea sunt cele din cartea "Enciclopedia zmeilor" de Mircea Cartarescu si sunt realizate de Tudor Banus.
Proiectia si sunetul au fost realizate de Cristian Pascariu.


Nu va spun mai mult pentru ca ele va pot spune mai bine
si pentru ca nu vreau sa va incurajez sa ramati lipiti de calculatoare!
Nu ratati spectacolul
 iar pentru aprofundare cititi cartea "Enciclopedia zmeilor" de Mircea Cartarescu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu