1 decembrie 2011

1 Decembrie la Cluj Napoca


Tot orasul a uitat pentru o seara de problemele legate de delapidare si politica ale orasului si s-a complacut
 in a privi sarbatorirea zile tarii noastre.
1 Decembrie la Cluj Napoca a fost sarbatorit prin traditionala parada cu torte,
aprinderea luminilor de Craciun
si printr-un concert Sistem. Ce treaba are Sistem cu evenimentul, nu stiu,
insa cum nu doar mie nu imi place muzica populara iar butoaiele erau dragute multe persoane
s-au adunat in Piata Unirii dupa lasarea intunericului.


Mie parada cu torte mi-a placut cel mult. Soldatei erau perfecti :D
Trebuie sa recunosc, nu am vazut asa desfasurare de forte cu acesta ocazie inainte sa vin la Cluj...
bine, bine, m-ati prins
nici nu ma interesa in mod special sa vad.
Din pacate, seara nu a fost chiar perfecta,
ceata distrugand partial spectacolul de artificii. Am vazut deci, inca ceva banuti
aruncati in aer -  de data aceasta, la propriu.


Acestea fiind zice,
va transmit si eu un "La multi ani!"
La multi ani, romani!
La multi ani, Romania!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu