6 ianuarie 2012

Bijuterii de pe internet

Am reusit sa cumpar bijuterii de pe internet si sa fiu multumita.
Mare lucru,nu?
Am cumparat oferta acesta:


si am ales setul acesta:


Am ales asa pentru ca nu aveam nimic de genul asta. As fi vrut sa fie mai inchisa culoarea 
insa mi s-au parut oricum foarte dragute bijuteriile astea.
In plus, reducerea era foarte mare. Puteti vedea pretul initial si mai multe variante de seturi aici.
Asa ca mi-am luat inima in dinti si am achizitionat-o, apoi am asteptat sa primesc voucherul si am comandat.


Doamna de la call center a fost foarte de treaba, produsele au sosit exact in ziua stabilita,
curierul a fost ok (a sunat inainte si a venit in fata usii,
 nu a facut ca nesimtitii de la Urgent Curier - dar asta e deja alta poveste)...
iar setul arata exact ca in poza.
Deci se poate!
Primul motiv de optimism de anul acesta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu