25 ianuarie 2012

Cetateanul turmentat - blog serios

Are omul o perioada mai aglomerata si POC!!!
te trezesti ca nu mai intelegi nimic.


Si cum de la televizor, se poate intelege foarte diferit in functie de televiziunea pe care o urmaresti
este si mai greu sa-ti faci o parere. Care e faza cu protestele astea?

OK, cu Smurdul am inteles-o si chiar am reactionat cam la fel.

Sustinerea presedintelui a celor de la RMGC m-a facut sa-mi schimb radical parerea despre el
si mi-a lasat un gust foarte urat...de un fel de cacao, ce... nu se poate cumpara... la plic.

Toate manariile care se fac in ceea ce priveste contractele de munca, angajare si asigurari
sunt de mult timp o problema.

Coruptia exista de cand cerul si pamantul pe meleaguri romanesti si, nu numai.

Este foarte clar ca sunt multe problme in tara asta
si tin sa precizez - ca au fost mereu.

Desi ca prima reactie am fost mandra de romanasii nostrii dragi ce au initiativa
si parca s-au trezit din somnul cel de moarte, nu prea inteleg de unde atata tupeu? curaj? revolta?
dintr-o data???

Greu, greu, greu!

Sunt deacord ca o data ce a gresit, o persoana publica trebuie sanctionata.
Facem revolutie, ne unim si omul demisioneaza.

Sa facem un exercetiu de imaginatie:
pe cine punem in loc?
Eu cu cine votez?
Un Antonescu misogin? - nici nu se pune problema.
PSD? - hm! cred ca oricare ar fi situatia, tara asta si-a luat doza de PSD si ar trebui sa fugim cu totii
cand auzim combinatia asta de litere.
Ramane UDMR-ul? mda, doar ca parca as vota un roman, totusi...
sau macar sa ii pot pronunta numele, hai ca nu is asa pretentioasa, nu?


Eu va propun sa nu mai protestati in strada, ci sa va implicati activ,
sa va asumati voi responsabilitatea
pentru ca in momentul acesta avem nevoie de un lider,
de o alternativa,
nu de lupte de strada si proteste in frig, mai ales ca din ce spuneti,
conform presei din Romania,
nu o sa aveti nici macar bani de Paracetamol cand frigul isi va spune cuvantul.

Hai ca ma simt mai bine acum.
Dar tot nu inteleg un lucru: noi cu cine votam?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu