6 ianuarie 2012

Cu pisica in vizita

Turul Romaniei a fost completat anul acesta cu orasul Bucuresti,
ruta a fost 
Cluj - Bucuresti - Barlad - Rosiori - Cluj...
asta pentru toti curiosii care ma intreaba cum este sa fi din Sud, sa ai prieten din Moldova
si sa traiesti in Ardeal.
Din pacate pentru mine, din fericire pentru sofer,
nu a fost un drum spectaculos si nu am vazut nici macar un fulg de zapada iarna asta.
Poate am sa vad maine, maine revin acasa si am sa va incant din nou cu postarile mele ilustrate.

Am avut insa o noua distractie -  pentru ca este foarte interesant sa calatoresti cu pisica in masina.
M-am ales cu zgarieturi pe maini si brate... si cu o rochita distrusa.
Saracuta pisica a crezut initial ca mergem la veterinar si refuza sa iasa din bloc;
spre norocul meu dupa ce a realizat ca nu veterinarul este destinatia 
a devenit fascinata de stergatoare si apoi
de toata lumea care ii trecea prin fata ochilor asa ca s-a asezat cuminte la geam... apoi somn.
Noroc ca matzele pot dormii foarte mult pentru ca drumurile au fost lungi...

In deplasare Shoricka a reusit sa bine dispuna pe toata lumea! S-a adaptat perfect in fiecare loc,
a fsot cuminte si s-a lasat mangaiata si rasfata.
Am avut mare noroc sa o gasesc!
Sa nu va fi teama sa adoptati un animalut si poate o sa aveti si voi parte de un astfel de miracol.

PS: Revin cu poze!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu