8 ianuarie 2012

Partea intunecata a Craciunului

Poate ca voua nu va inspira acelasi lucru
insa in poza de mai jos eu vad partea animalica a omului...un pradator nesimtit care vaneaza prea mult 
si se se joaca cu mancarea.
Desi toti pareau sa se simta foarte in largul lor privind,
eu m-am putut gandi doar ca animalul asta...
traia, se misca si respira acelasi aer cu mine cu doar cateva ore inainte.


Felul in care au sfartecat carnea cu teava aceea...
ce intra prin fund si iese prin ochi... mi-a provocat greata iar mintea mi-a zburat spre un om ce ar fi fost
schinjuit in felul acesta.
Pentru ca tampenia sa fie completa, nici nu au stiut sa friga porcul asa ca nu a fost chiar comestibil.


Iar faza cu muscatul din mar... si pupatul porcului...
de ce?
Mai vreti o dovada ca suntem niste cretini?
Cum arata locul asta cu oameni?
Bine, nu?


Uite ce au lasat oamenii in urma.
De unde si pana unde traditia asta de a sparge sticla de sampanie?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu