8 ianuarie 2012

Prima aventura a anului

Prima aventura a anului a fost provocata de
un cadou de Craciun ce parerea ca nu vrea sa fie al meu - un cercel dragut (handmade si nu de mine),
din cauciuc reciclat - ce arata ca o floare neagra - cu inchizatori din argint.
Am iesit la un suc in Barlad dupa Craciun, intr-un barulet dragut in care toata lumea canta si dansa.

Cumva am reusit sa ma agat de parul prietenului si sa pierd 3 cercei dintr-o lovitura.
2 erau micuti si nu-mi pasa de ei dar...al 3 lea...
era cercelul primit cadou.



Caut un pic, se trezesc si vreo 2 baieti sa ma ajute, insa nu gasim nimic, asa ca ii dau pace si continui cu distractia pentru ca la finalul serii
sa o rog pe chelnerita sa se uite dupa cercel...si surpriza!
Tampita de chelnerita imi zice ca a gasit cercelul dar l-a pus la gunoi! WTF!!
 fata, nu te-a invatat mamica ta ca bijtueriile sunt pretioase?
erau 3 fete in bar (fara ea, dar a durut-o gura sa intrebe daca a pierdut cineva ceva)...
si cum nu am avut incredere in ea ca il va cauta in gunoi am rugat-o sa-mi predea sacul! :D
Un alt baiat mi-a carat sacut iar apoi am dormit cu el in camera..
ca doar eram in vizita si nu e frumos sa bagi oamenilor gunoiul altora in casa...


A 2-a zi, m-am pus pe cautat..
am zis sa impart gunoiul pe categorii si sa raman cu ce e mic...
macar sa-l reciclez daca nu gasesc ce caut...
sincer am fost foarte fericita cand am dat peste ceva zat de cafea...pentru ca ma saturasem de miros de
scrum! Exact cand eram pe cale sa renunt am gasit cercelul buclucas!
:D
Chiar si Shoricka m-a ajutat!


Concluzia:
Cateodata e nevoie de o doza de nebunie pentru a obtine ce iti doresti!

Un comentariu: