23 ianuarie 2012

Remodelare corporala


Gata cu sarbatorile, cu evenimentele la care TREBUIE sa mananc, desi nu imi
 e foame si/sau nu imi place mancarea!
Astea fiind rezolvate pentru ceva vreme...probabil pana de Pasti,
am dat iama, cu ajutorul internetului, in saloanele din Cluj fiind in cautare de variante de detoxifiere 
si inevitabil remodelare corporala...
caci sincer, nu-mi picase bine atata carne si atatea grasimi...mai ales ca astea reprezinta pentru mine
adevarati inamici pe care ii ocolesc de fiecare data.
Pot spune ca fac de 2 ori pe an un mic exces pe care nu mi-l doresc.


Nu am mai apelat la asa ceva pana acum asa ca m-am decis sa testez cateva variante
si sa-mi aleg ce imi place cel mai mult - daca imi place.
Asa ca am gasit iar o reducere si am mers sa testez.
Trecand peste socul provoat de faptul ca persoana care se ocupa era baiat...
va pot spune ca nu stiu cat slabesti de astfel de tratamente insa este al naiba de relaxant!
asa ca nu ezitati sa apelati la asa ceva.
Electrostimularea se face in paralel cu Infra Terapie si dureaza 45 de minute,
timp in care siteam cum mi se indreapta spatele chinuit de atat stat la calculator si cum mi se
relaxeaza tot corpul.
Partea cu DetoxSpa a fost insa putin cam plictisitoare (tre sa stai cu picioarele intr-un aparetel ce contine apa si ceva sare speciala 45 de minute...),  desi din cate am inteles
si aceasta sedinta are efecte benefice pentru organism.

2 comentarii:

  1. Buna sugestie. Dar oare functioneaza fara o dieta corespunzatoare si fara efort fizic?

    RăspundețiȘtergere
  2. La mine a functionat. Pana la urma am facut 10 sedinte, pe care le-am repetat la interval de 2luni -am facut deja de 3 ori cate 10 sedinte - e adevarat ultimele au fost pentru intretinere. Celulita dispare, muschii se tonifica iar pielea se catifeleaza. Sigur depinde si de ce mananci, insa oricum eu nu mananc "porcarii" sa zic asa...sau incerc pe cat posibil. Este clar ca important este si cat ai in plus sau cat ai vrea sa dai jos.

    RăspundețiȘtergere