16 ianuarie 2012

Sesiune de master

Ma trezesc astazi de dimineata 
ca primesc mail de la secretariatul facultatii cu chestionare despre cateva materii
pe care le-am avut semestrul acesta.
Mai, voi sunteti seriosi? Dupa ce ca semestrul acesta am avut mai mult materii "pe langa" aveti tupeul 
sa-mi cereti parerea?
Foarte interesant.


Pai sa le luam, draga pe rand:
Cea mai ok materie a fost cursul modular - Publicitate radio si tv -
curs care are nume in romana dar a fost predat in engleza, de un profesor din Germania
nu in cea mai inteligibila engleza, as putea adauga (avea accent aiurea si vorba foarte incet).
Parea buna: a fost o experienta, am vazut si am analizat reclame foarte bune la curs,
am ascultat si ni s-a explicat cum poate schimba muzica modul de interpretare al unei reclame,
am primit suport de curs bun, care cuprinde si cateva tehnici de incadrare si filmare a unei reclame 
in care erau explicate sentimentele pe care le pot transmite anumite cadre.
Partea rea: a atins foarte putin radio.
Ma declar: Multumita.



Pentru ca extremele sunt cele pe care ti le amintesti primele
urmatoare materie este Statistica;
adevarul este ca am fost la aproximativ 60% din ore,insa nu m-am mai obosit sa merg pentru ca 
dupa ce am asteptat sa primim parole pentru ceva program de statistica mai bine de jumatate de semestru,
timp in care mi s-au umplut creierii de cifre si calcule (pentru ca ne-a pus sa facem statistica pe hartie)
nu se intrevedea nimic interesant sau util.
In plus, profesorul turuia mai mult ca pentru el si nu aveam suport de curs,
pe scurt cei de la Publicitate, nu pricepeau oricum mai nimic.
Daca imi va trebui vreodata statistita, garantat nu ma va pune vreun angajator sa calculez cu o hartie si un pix.
Si daca ma pune imi voi lua programul acela. ;) pentru ca POT
si pentru ca imi pastrez creierii pentru tot ce imi place.



La capitolul cursuri bunicele mai trec si publicitate in presa scrisa si outdoor,
marketing promotion si
 discursuri directionate.

Publicitate in presa scrisa si outdoor este Photoshop,
nici aici nu am primit vreun material/ suport de curs / linkuri spre tutoriale / orice.
S-a facut si prezenta pentru ca profesoara nu este probabil obisnuita sa predea la master.
Per ansamblu, a prins bine si materia aceasta,
ma declar si aici multumita.


Semestrul acesta am avut o materie ce se numea Marketing Promotion,
dar ale carei cursuri au fost in limba romana
si la care nu am invatat nimic nou - am terminat marketing asa ca era de asteptat
deci aceasta este una din materiile despre care pot spune ca sunt oarecum multumita...


Nici la  Discursuri Directionate si Tehnici de Prezentare
nu am avut suport de curs sau materiale,
insa am ramas cu cate ceva notiuni si cunostiinte,
cursul te indruma spre cunoastere, te face sa iti cauti singur materiale.
Deci se poate...

Se poate, dar este foarte greu,
scoala in tara asta este cum este....
am aflat cu stupoare ca si la nivel master profesorii se ghideaza dupa veriga proasta a studentilor,
facand rau, mie si celor interesati cu adevarat sa se perfectioneze.




Un comentariu: