11 februarie 2012

Gentile de la Tina R

Uite ca facebook-ul este bun la multe.
Inclusiv la reclame personalizate.
Am primit pe profilul meu o reclama la Tina R,
stiam brandul, imi placea mult sa-mi cumpar din aceste magazine cand stateam in Bucuresti.
dar timpul a trecut, in Cluj nu sunt astfel de magazine si am uitat de ele.


Am intra pe site, m-am uitat si m-am indragostit.
Chiar aveau cele mai frumoase genti, iar preturile sunt foarte, foarte mici.
Vazut, placut, cumparat.
Ce va pot spune este ca gentile arata mult mai bine in realitate decat in aceste poze
si ca voi face un update poze cu mine purtandu-le 
...cum trecem de seria asta de coduri de frig/ger/zapada
si de care or mai fi.
Sunt frumoase, nu?
Din partea mea au luat premiul de cele mai bune si frumoase produse 
pe care le-am cumparat de pe internet.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu