29 februarie 2012

Grasele se imbraca mai ieftin

Grasele se imbraca mai ieftin
- stiu ca pare un titlu cam dur, dar dupa 2 malluri vizitate la inceputul perioadei de reduceri
si 3 zile in care doar asta am facut, nu am putut ajunge la alta concluzie-
si nici macar nu sunt de parere ca asta ar putea fi o problema...
singura problema este ca ma refer la grase adevarate...
dupa cei din mall eu sunt nemancata...
si v-am aratat mai devreme ce tip de am.


Ma refer la grasele acelea 
pe care le vezi pe strada si iti este mila de ele.
Alea care poarta L, XL sau XXL.
Bineinteles ca ma refer la grasele care gandesc si nu la cele care dau iama in primul SH
...cum se poarta pe aici.
Pentru toate cele care intra in categori asta
nu uitati de perioada 15 ianuarie -15 februarie si o sa aveti haine de firma la pret de s.h.
Zambeste!
In orice situatie exista si o parte buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu