29 februarie 2012

Romanii au talent

Repede mai trece timpul
o iarna luna, o sesiune si am ajuns sa ma uit la cel de-al 2-lea sezon al emisiunii Romanii au talent.
Dupa prima emisiune a editiei 2012 va prezint preferatii mei.
Sa vedem daca si de data aceasta ajunge vreunul in finala.



Este evident de ce mi-a placut doamna Constanta;
are o voce incredibila si m-a surprins!
ma asteptam sa cante groaznic!


Pe el l-am apreciat pentru a avut curajul de a face asta in public.
Este greu de multe ori sa fi atat de dezinvolta chiar daca esti fata...
mai ales intr-o tara cu atatea prejudecati.


Nebunul asta putea sa-mi fie strabunic daca se chinuia putin si uite ce poate face!
Este adevarat ca nu cred ca are mai mult de 40 de kg
dar mobilitatea sa ramane incredibila!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu